den 284.

co se to tu dneska děje?
čuchám čuchám oslavence :)
tak copak z toho vyrobíme ?
venku je chladno.. je třeba dovybavit šatníček ..
modelka
sieeeestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (ale neradujte se :P jen to hraje a po 5 vterinach s hrozitánským chechotem vyskakuje :D)

7 komentářů:

slunicko.usmevave řekl(a)...

Lucous je uzasny :-D
A Blackie ma ted opravdu dokonale modely.. kdy zacinas sit na me? :-D

Hope řekl(a)...

ich ich :D az budou zbytky z prehozu stacit na dva tri oblecky pro tebe :D :D a kujem za pochvalu :)
jeste ma rozpleteny svetrik ale ten jeste neni hotov :(

Jill řekl(a)...

pejsek má pěkný ohoz

Hope řekl(a)...

kuju :)

Anonymní řekl(a)...

KONTROLááááááááááááááááááááá!!! no jasně, bajbaj...doháním manko na PC
teda pelech vypadá bytelně, pěknej, no ale ta modroučká vesta je úúúža !!! chci taky takovou !nebo alespoň pěkně prosím, podle čeho byla śmiklá ??já posledně vytáhla stéih od Fanny, je tam vesta, na to,že celkem jsem v śití zběhlá, śiju roky a kde co, jsem ji zvrtala, no nezvětšila jsem pruramky, tak Jenn neseděla jak jsem chtěla !!

Ten malej prcek jak dělá že chrupká, jeden by jí uličnici snad uvěřil !!! tak se měj, Hopi, páá

Hope řekl(a)...

ahojky bajbaj :)
strih nevedu sila jsem jen tak :D
ale je to strasne jednoduche :D jajk jinak ;)

Anonymní řekl(a)...

máš recht,mně se taky nejlépe šije, no od oka...