den 11.

satelitek :) aneb my ty uši postavíme :D

7 komentářů:

slunicko.usmevave řekl(a)...

cos mu to provedla?????? no toto....

Hope řekl(a)...

njn.. kdyz ji se nechtej stavet usi :P tak holt je treba jim trochu pomoct :P

Herszil J. Mallaig řekl(a)...

Proboha co to chuděře děláte???? no ještě že mi nikdo takhle nepomáhá když se nechce postavit....... ucho... =-O

Hope řekl(a)...

no je mi to jasne :D tobe takhle nekdo stavet .. usi :D
mmch tohle se u jorku dela ;)

Herszil J. Mallaig řekl(a)...

Dělá nedělá (a já vím že dělá...), dřív se taky psům šmikaly ocasy aby byli hezčí... A není to moc dávno... Mi by se chundeláč líbyl i s plandavejma, aspon by byl něčím zajímavej :-) Ale dělej jak myslíš, já tě nechci hubovat :-), jenom dofám že přes to slyší aspon tvoje povely :-D

Hope řekl(a)...

ale jooo.. slysi :D jen obcas se na me koukne jestli to jako myslim vazne :D
mmch mi by se taky libila i s plandavyma .. jenze co jsem tak zjistovala pak jsou castejsi zanety v usich a tak ... no proste to zkusime :)
mmch. usmiknutej ocasek ma taky :P ja bych ji ho teda smiknout nedala... ale dela se to i ted.. jen u stenat tusim do 7 nebo 9 dne po porodu.. takze jsem to neovlivnila... holt ho uz smiknuty mela...

klarissa řekl(a)...

...ten je kouzelnej...